Skilled Support Engineer

Ben jij een echte support engineer met de nodige netwerk kennis en wil je iedere dag weer nieuwe oplossingen verzinnen om je klanten blij te maken?  Op zoek naar een nieuwe (vaste) baan in het Utrechtse waar jij samen met je collegae het verschil maakt? Spreek je ook vlot Engels en ben je lange tijd beschikbaar?  Zo ja, stuur dan snel je CV naar recruitment@huntit.nl of stuur een upload CV (eventueel via LinkedIn) via onze website www.werkenbijhuntit.nl waar deze en nog meer leuke jobs en tijdelijke banen staan vermeld en je krijgt zeker snel een reactie! Meer weten neem contact op met Hunt IT, discretie verzekerd!

Utrecht
Microsoft Windows Server Active Directory Topdesk ITIL Microsoft 365 Cisco Routers
Support Engineer Helpdesk Medewerker 2 Werkplek Beheerder Skilled Support Engineer
Utrecht
MBO
Detachering Vaste Betrekking
Reageer nu!

Wie zoeken we nou echt?

Ben jij onze nieuwe collega die in ons support team aan de slag kan gaan? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en vooral leuke, spontane Nederlandstalige collega die humor heeft. Ben jij een echte techneut die veel praktijkervaring heeft en die graag infrastructuur problemen wil oplossen en een stukje cloud-oplossingen voor de klanten wil inregelen? Zoek jij een baan waarbij iedere dag anders is, je veel zelf moet uitzoeken en iedere dag nieuwe dingen leert? Zo ja, dan is dit wellicht jouw kans. Je nieuwe hechte team werkt bij voorkeur samen vanuit het clubhuis maar hybride kan ook.
Vind jij het leuk om gebruikers op hun werkplek te helpen met de inrichting en het gebruik van Microsoft 365, pak je meteen storage mee en kun je ook de server updaten en tunen? Vind je het leuk om af en toe bij de klanten in (TOP) MKB omgevingen te bezoeken? Sta je open voor nieuwe kansen en zoek je continuïteit? Dan is dit de functie waar je op wilt solliciteren!

Wat ga je doen?

  • ben jij het aanspreekpunt voor gebruikers met technische problemen;
  • sta je gebruikers telefonisch te woord of ga je bij de klant op locatie op bezoek;
  • neem je meldingen van incidenten, wijzigingen en klachten aan en verwerk je deze net als je collegae in Topdesk;
  • analyseer je incidenten en zo mogelijk los je deze zelfstandig remote of on-site op (conform ITIL);
  • hou je de klanten op de hoogte van de voortgang van aangemelde incidenten;
  • denk én werk je mee aan verbeteringen binnen de infrastructuur (verbeterde functionaliteit);
  • zorg je ervoor dat de rechten structuren (Active Directory) en printer-drivers ed altijd werkend blijven;
  • in voorkomende gevallen assisteer je jouw collegae als die het ook even niet meer weten;
  • onderzoek je nieuwe tools om het werken gemakkelijker te maken en deel je kennis met je collegae;
  • Rapporteer je nauwgezet en maak je handleidingen voor gebruikers ....

Wat kun jij ons bieden?

  • heb je minimaal een MBO werk en denk nivo;
  • heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • ben je goed thuis in Windows 10 en IOS;
  • heb je kennis van Active Directory, Microsoft Office, liefst ook Microsoft 365 en bijv. Topdesk;
  • heb je algemene kennis van netwerkcomponenten, Kantoorsoftware, storage, servers etc.
  • ben je gewend te werken conform procedures en standaarden (ITIL);
  • beschik je over doorzettingsvermogen en heb je de wil om verder te groeien;
  • vind je het leuk om met collega’s samen te werken aan projecten;
  • ben je bestand tegen weerstand die gebruikers kunnen hebben als "alles anders gaat worden"
  • zijn competenties als klantvriendelijk , stress-bestendig en secuur absoluut noodzakelijk;
  • ben je een teamplayer en staat collegialiteit naast kwaliteit op een gedeelde eerste plaats;
  • heb je een rijbewijs B ...

Wie zijn wij dan?

Hunt IT werkt voor opdrachtgevers als onder meer Overheid (Ministeries en Gemeentes) en Financiële Instituten als banken en verzekeraars). Professionals die voor Hunt IT aan de slag zijn kom je ook gemakkelijk tegen bij zakelijke dienstverleners als Woning Coöperaties, Industrie (Logistieke bedrijven en Levensmiddelenbranche) en Publieke Instellingen waaronder Omroepen en Zorginstellingen.

Heb jij interesse in deze leuke baan als Skilled Support Engineer?

Heb je voldoende ICT kennis, werkervaring en past deze functie bij jou? Ben je binnenkort of na een opzegtermijn bij je huidige werkgever voor langere tijd beschikbaar? Zo ja, woon je binnen een redelijke afstand van Utrecht bijvoorbeeld in Vleuten, De Meern, Maarssen, Nieuwegein, Houten of Stadt Utrecht? Sta je open voor een aanbieding voor een vaste betrekking bij onze opdrachtgever?

Zo ja, reageer dan snel door je uitgebreide Nederlandse CV (Word bestand), met een motivatie te sturen, via de sollicitatie button onder de vacature op onze website www.werkenbijhuntit.nl Eerst meer weten? Neem contact op. Iedere sollicitatie behandelen we discreet!

Skilled Support Engineer
Meer informatie?

Neem contact op

Contact

Heb je nog geen account?
Maak er dan direct één aan!

Inschrijven
Hunt IT BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.